6/2/13

150º ANIVERSARIO DE CANTARES GALLEGOS


De Sermos Galiza

Seguramente oístes  que este ano se conmemora o 150 aniversario da saída ao prelo de Cantares gallegos. Hai para aí un mes fixemos unha pequena escolma cos que, desde o noso punto de vista, son os dez  poemas máis representativos desta obra. Xa están, de feito, compañeiros vosos traballando con eles. Ídevos preparando, pronto comezaremos nós.

Como anticipo déixovos uns  versos dun deses textos.




De larebeldequenofui.blogspot.com










Eu ben vin estar o moucho
enriba daquel penedo:
¡Non che teño medo, moucho,
moucho, non che teño medo! 
Unha noite, noite negra,
como os pesares que eu teño
noite filla das sombraizas
alas que estenden os medos;





hora en que cantan os galos,


                        
hora en que xemen os ventos,

en que as meigas bailan, bailan,

xuntas co demo pirmeiro,

arrincando verdes robres,

portas e tellas fendendo,

todas de branco vestidas,

tendido los brancos pelos,


contra quen os cans oubean


agoirando triste enterro (...)



No hay comentarios:

Publicar un comentario